středa 24. září 2014

Stránka na dekódování expirační doby kosmetických produktů

Čauky, dnes pro vás mám jeden příspěvek týkající se kosmetiky. Možná jdu s křížkem po funuse, ale myslím, že nic nezkazím, když o tom napíšu. :)


Určitě znáte takové ty kódy na obalech kosmetických produktů, ze kterých nevyčtete, jestli je výrobek v pořádku, nebo už mu vypršela expirační doba. Je tam jen takový ten malý obrázek otevřeného kelímku, který značí, za jak dlouho po otevření výrobku ho máte spotřebovat, ale přímo datum expirace tam prostě není. Já jsem se v drogeriích ptala prodavaček, jak z toho mám tedy zjistit, jestli tomu něco je, nebo není, a ty samozřejmě nevěděly.

Tak jsem hledala na internetu a našla webovou stránku, která z kódů na obalech těchto produktů umí vyčíst, jestli je výrobek prošlý, a rovnou vám uvede, jak dlouho ho můžete ještě používat.

Na stránce si pouze vyberete značku kosmetického výrobku, který vlastníte, zadáte ten kód, a ona vám vše zobrazí. :)

Jestli tu stránku už znáte, tak se omlouvám... ale i tak si myslím, že je někdo, kdo třeba tápe, stejně jako tenkrát já.



Zde je webová adresa zmiňované stránky:

http://www.checkcosmetic.net


Snad jsem někomu z vás tímto příspěvkem pomohla. :)

8 komentářů:

  1. tak to je maso! Díky moc za článek! O tomhle jsem vůbec nevěděla! Jdu tam vše klikat =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že je ti článek užitečnej... už jsem se bála, že to všichni dávno vědí a já to píšu jak nějakej úkaz na blog :D

      Vymazat
    2. tak toto je bomba...já zjistila kdy byl vyroben můj OPI....správně bych ho měla o vánocích dodělat :D

      Vymazat
    3. já jsem zas už některý věci chtěla vyhodit, tak nemusim :)

      Vymazat
  2. Fakt, fakt super vec. Konečne budem vedieť čoho sa treba zbaviť.
    MonMenueMonde

    OdpovědětVymazat
  3. Dík, jsem ráda že jsem na tenhle článek narazila. Konečně můžu protřídit a nevyhodím zbytečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky, taky děkuju... věřím, že lidem, co nakupují kosmetiku ve velkém, se tahle stránka hodí. :)

      Vymazat