neděle 28. září 2014

4. Outfity - září

OUTFITY 4

Opět jsou tu nějaké outfity o které se s vámi chci podělit.





Kalhoty:  Tally Weijl  199 Kč
Tričko: Tally Weijl  319 Kč
Křivák: Gate  498 Kč
Boty: Tally Weijl  379 Kč
Deštník: ZARA  asi 249 Kč

Ještě jsem vám neříkala, že úplně miluju deštivé počasí... a nejen deštivé... každé počasí, ze kterého sálá energie jako např. z krupobití nebo vánice, mě nabíjí pozitivní náladou. Když se venku něco děje, tak je pro mě den hned krásnější. Tak jsem tedy vytáhla svůj deštník a šla nafotit fotky přímo na místo činu mých shopaholických radovánek - na střešní garáže Centra Černého mostu. Opět jsem zvolila oblíbené roztrhané kalhoty, k tomu tričko, botasky na podpatku a křiváka, který mi díky zeleným rukávům ladil s deštníkem s maskáčovým lemováním. :) I v dešti se dá vyblbnout.


Tílko: New Yorker   129 Kč
Sukně: New Yorker  129 Kč
Punčocháče: Gate  48 Kč
Bunda: New Yorker  249 Kč
Náhrdelník: Tally Weijl  79 Kč
Conversky: A3 Sport  1499 Kč
Hodinky: DKNY (to byl dárek :) )

Tady jsem vytáhla sukni a tílko s kapucí, které jsem ukazovala ve jednom ze svých nákupových videí. K bundě á la bomber se hodilo, protože nemá nijak výrazný límec. Conversky už jsou takovou mojí nutností, jiný typ bot na mě uvidíte málokdy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat